Nu nästan kräks jag...

... på examensarbetet. Jag orkar verkligen inte skriva mer nu. Jag vill inte. Men några saker till måste korrigeras för på fredag ska det vara färdigt och inlämnat till min handledare (sen är det väl bara att hoppas att examinatorn inte har mer att tillägga...). Är så trött på mina ord och allt känns bara som en enda uppsatsgröt i huvudet på mig... öhh. Kan jag inte bara få leka med min cello nu? :)
Annars är förresten huvudet mycket bättre, hehe. Tanden har slutat växa för stunden och idag har jag inte ätit en endaste värktablett, minsann! På rätt håll. ;)
Men nu lite exjobb till. Kvällen har för övrigt varit underbart mysig. Lilla Ebba är på besök med sina fina föräldrar och vi har både spelat sällo, piano, dansat och busat. :))
// Over and out - Johnny Bravo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback