joråsåatteehhh

"Hjärnmos" är ett begrepp som myntades för ett par år sedan och idag känner jag verkligen hur jag lider av detta symptom. Lite som en avstängd tvättmaskin känner jag mig...
Har varit några intensiva dagar, så nu har jag unnat mig några lugna timmar hemma. Tagit årets varmaste dusch och plattat håret, lyssnat på favoritmusik och faktiskt sjungit lite.
Sjunga.
Det gjorde jag en hel del förr. Sen försvann det liksom bara.
Sista veckorna har jag åter börjat hamna vid pianot då och då och en och annan ton har sjungits. Till och med mina egna låtar, haha! Tokigt, men sant.
Kanske att jag skulle fortsätta unna mig en stund vid pianot då och då även i fortsättningen... för själen, om inte annat. ;)
Vi får se...
Nu mot skolan för Beethoven-rep! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback