Friday night...

Jag lyssnar på Allan Petterssons sjunde symfoni, men borde kanske sluta. Lite rädd för mardrömmar, haha... Den i kombination med "Skumtimmen" lär inte vara bästa sömnmedlet! :P Å andra sidan lär jag nog inte behöva nåt, varit söömnig hela dagen. Tar på krafterna att fylla år och gå på examenshögtid, minsann! Men ett lyckat kammarmusikbeting gav extra krafter (och kanhända att efterbetingsölen hade nåt med det att göra också).
*
Födelsedagen var för övrigt faaaab! <3 Jag och Calle myste (är det korrekt böjning på att mysa??) massor på dagen och på kvällen hade han - plats för trumvirvel - fixat en överraskningsfest åt mig!!! Helt galet. Jag är fortfarande extremt rörd och tacksam, till både honom och de fiiina vännerna som var med! <3 Åh, va glad och överraskad jag blev! Iiihhhhh!
*
Igår var det examenshögtid, men eftersom jag inte går ut förän till våren kändes det mest lite skumt. Men det var kul att spela lite och framför allt att träffa klassen. Klassen! Jag kommer sakna den! Inser det nu... verkligen... vart har tiden tagit vägen?! Men nya kapitel ska skrivas... än är boken inte slut..! :P
*
I helgen vankas jobb på Cross, litet släktkalas för både mig och Calle och übungen.
På måndag drar vårterminen igång. Jag måste skaffa mig ett grupptillval till, men i övrigt ser schemat ut såhär:

- cello
- instudering
- kammarmusik

Med andra ord: mycket tid för cello och kaffe, ja! :-) Hurra. Som jag har längtat va... <3
Nu får det nog vara nog med Pettersson för ikväll. Får fortsätta imorgon (konsert lördag v. 5 i Konserthuset)...
God natt, gott folk!
Löv // Johnny Bravo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback