RYGGRYMGYM

Ibland är det precis som att saker och ting går snett bara för att man tänkt eller sagt att de flyter på bra! "Murphys lag"? Min kropp till exempel. Har haft ganska mycket "problem" med rygg och axlar de senaste åren, men nu på sista tiden - kanske sista året till och med - så har det inte alls varit så farligt. Visst blir jag trött ibland (och det är väl iofs inte så konstigt), men annars har jag känt mig stark och frisk. Det tänkte jag på häromdagen. Och idag har jag ordentligt ont i ryggen. Spänd och trött och kroppen riktigt skriker efter både styrketräning och massage. Geee miiiig! Känner mig som en pinne, en öm pinne, inte bra... :-( Har dessutom åkt på ordentlig träningsvärk i händerna efter söndagens bowling, åhh. Sådäär bra timing när man har orkesterprojekt kanske. :P Haha. Jaja. Jag klarar mig nog. ;-) Får se till att utnyttja vänliga vänners nypor och det där gymkortet, ja...

Blir nog för övrigt en fin konsert på lördag. Solisten är GRYM. Verkligen. Grym. Stavas g.r.y.m. Hehe. Sådär så man får rysningar, sådär så man måste le, sådär... sådär bra, helt enkelt. ;-)
*** Har ni tråk på lördag kl 15:00 så maka er till konserthuset. ***
*** Har ni tråk efter det så följ med ut och drick vin. :-) ***

Nu en varm dusch och varför inte en kvart på spikmattan..?


Ja, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback