Mmmmm!

Övervägde träning men insåg att jag fortfarande inte vågar träna armarna (händerna) så kvar återstod att springa och cykla. Övervägde också att vara utomhus lite, eftersom jag väldigt sällan är det nuförtiden... hrm. Resultatet blev en låång omväg på cykeln på väg hem från skolan. :) Vädret var helt fantastiskt skönt och Malmö visade sig från en superb februarisida. Dagens sista solsken värmde åtminstonde mig inombords, medan den isiga luften bet sig fast i ansiktet på mig och gav mig rosiga kinder. Cyklade omvägar i stan och längs Ribban. Som jag älskar havet. <3
Väl hemma tog jag mig en nästan lika lång och varm dusch... mmm! Och nu sitter jag här. Och jag önskar lite att middagen kunde laga sig själv, så att jag bara kunde lägga mig på soffan och lyssna på nåt vackert i väntan på fästmannen... ;)

Kommentarer
Postat av: mägs

Bra där Johanna...njuuuuut!!!!

2011-02-24 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback