minnen & musik

Jag tar sovmorgon och ledig förmiddag. Dricker kaffe och lyssnar på musik.
Väljer musik som betytt mycket för mig genom åren.
Är som jag nämnt tidigare en person som lätt fastnar för en skiva och spelar den och bara den tills jag nästan får krupp.
Än så länge har jag lyssnat på Maja Gullstrands "Hemligheter" och "Genom varje andetag" med Helen Sjöholm och Anders Widmark.
På tur kan nog Marit Larsens "The Chase" eller "Waltz for Debbie" med Monica Zetterlund och Bill Evans (världens bästa skiva?) stå.
En sån förmiddag är det idag.
Jag lyssnar och jag minns...
Och jag värmer händerna kring kaffekoppen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är exakt likadan! spelar samma skiva om o om igen. Ganska tradit i längden!

Helene går också ganska mkt här :)

Puss

2011-02-18 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback