Friday night

Jaha, vad ska denna fredagskväll bjuda på då tro?
Än så länge har den bara bjudit på gröt. Det var fint och inte alls så tråkigt som det kanske låter. Jag gillar gröt.
Calle är på väg till götet, ska repa med nya bandet vilket är väldans spännande! :)
Upp i tid imorgon, genrep klockan 10. Så kanske att jag borde försöka få liite sömn i alla fall... annars vet jag inte. Överväger en liten tripp till gymmet. Min rygg är lite crazy bananas som sagt, så lite ökad blodcirkulation kanske inte vore så dumt. Och då kanske man kan svänga förbi Hemköp och investera i nåt mumsigt efteråt..? ;)
Konsert imorgon och det ska bli roooligt. Efter den blir det iaf mumsigheter i form av vin med kollegorna. Ska också bli väldans sköj! :P
Har ni inget annat att göra så rekommenderar jag er att maka er till KONSERTHUSET KLOCKAN TRE IMORGON (LÖRDAG)! Det kommer bli fint, tror jag!
Så här såg det visst ut idag på repet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback