Alla Hjärtans Dag

Så var den här igen. Dagen som jag inte riktigt vet vad jag tycker och tänker om. Lite både ock, anar jag. Varför en dag då man ska visa att man tycker om någon (ska man inte alltid visa dem det?)? Och liksom många andra dagar har den blivit ett komersiellt jippo (suck. Och inte jätteroligt om man är ofrivilligt singel, anar jag, då det ligger väldans mycket fokus enbart på kärlek mellan två människor och inte alls ALLA hjärtan!). Men å andra sidan är det ju alltid gött att fira! ;-) Tihi!
Så jag har lagat mat och öppnat en liten flaska vin. Det blir mat och film i soffan, måndagsmys deluxe.
Har tänkt idag - liksom många andra dagar - på hur många fina hjärtan jag omringas av. Känner mig helt bortskämd! Ni ska veta att ni är omtyckta och här skickar jag alla hjärtan och kramar jag har till er!***
Önskar er alla en fortsatt fin dag. Som vilken dag som helst.
Du är omtyckt!!!
<3
JOHANNA

Jättepirog, rödvin och B&J-glass står på menyn här ikväll... mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback