Helsingborg.

Jag är sömnig och vill sova, men är så ovan vid tanken att faktiskt vilja sova att jag ignorerar de tankarna och intalar mig att det är mycket roligare att vara vaken! Hallå schizo! :S Hrm.
Annars är det bra. Snart helt fri från snor och mög med, yeeey! Hurra. (Peppar peppar...)
Tillbringat dagen i Helsingborg. Haft en lång instudering och en ännu längre fika. Sistnämnda med Ida. Vi drack kaffe och njöt av solen och havsvindarna. Åh, vad jag älskar våren och åhåå vad jag älskar havet! :))) <3
Imorgon blir det övning och rep, ännu mer kaffe och så ska det slås lite med drivern..! :P
Katten har somnat bredvid mig nu.
Jag kanske borde göra som hon?
Kanske. Kanske inte.
Ibland är det klurigt det där med att bestämma sig...
Jag och Ida på strandpromenaden. Fint ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback