Lördagsläsning:

Efter två härliga höstdagar är det åter blött och grått utanför fönstret. Vädret känns synonymt med Malmö under höst/vinter och det är inte utan att jag längtar till sommaren igen. Så ljus och så varm...
Lördag idag. Långlördag till och med. Jag ska jobba på Cross. Hoppas det kommer många trevliga kunder som är sugna på shopping. ;) Ska även försöka hinna med en liten runda på stan jag med innan jag går på mitt pass, stilla lite shoppingbehov, om så än bara med ögonen.
Veckan flög förbi. Rekordsnabbt. Kan inte förstå att det var över en vecka sen vi hade kräftskiva nu?!
Tänker en vecka framåt och ler. Längtar. Ska till Kph med Calle och fira Erika. Hoppas på lite bättre (torrare) väder då så vi kan åka över och mysa lite på stan först. Köpenhamn är fint. Fint att ha det så nära. Fint att ha Erika och Lars så nära. :)
Steg nyss upp men är redan på gång att göra lite på examensarbetet. Tänkte att jag ser hur länge det varar och belönar mig med frukost sen. Ja, ni anar ju vilka ambitioner jag har, haha... Skönt att få lite gjort i alla fall. ;)
Är ni i Malmö så kom inom butiken vetja! ;)
Kramar // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback