Fredag igen!

Det är redan fredag igen - vart tar tiden vägen?!
Idag är en sån dag då jag bara var tvungen att komma från skolan lite, tvungen att njuta av vårt hem.
De dagarna kommer med jämna mellanrum och då är det lika bra att passa på. ;)
Så jag försöker vara så ambitiös jag bara kan (disciplinen sviktar aningen från att vara i ett av skolans övningsrum...) och varvar övning med exjobbsskrivande. En intervju ska göras i eftermiddag också.
Ikväll blir det middag med far och farmor som är på genomresa. Ska bli mys.
Efter det är det konsert med en klasskompis till mig, får jag ju inte missa!
I helgen blir det Köpenhamn. Ska bli mys. Ett litet lyxdygn med hotell, stad och inte minst Erikas 25-årsfest! :D
Until we meet again...
HA EN SKÖN HELG!!!
Bifogar en bild från skönaste Thailand och utsikten från vår frukost.
Sofia är där på VFU nu, så jag fick allt lite cravings av att läsa hennes resdagbok! ;)
Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback