sällolover :P

Hade helst utav allt bara velat spela cello.
Sällo, sällo, sällo.
Så skoj det är, och vad mycket det finns att lära! :)
Men exjobbet hänger över mig likt den tjocka dimman utanför mitt fönster och tvingar mig starta Word och plocka fram alla mina papper... åhh. Ingen där ute som vill skriva åt mig??
Har lov, men det märks inte. Eller jo. Efter dagens cellolektion var jag på lunch i staaan (!) och oj så trevligt det var. Så skönt att komma ut lite, få se lite civilisation... Hade ju inte gjort nåt om skolan legat mer centralt. ;)
Kommer nog öva och skriva hemma en hel del denna vecka. Skönt. Lite omväxling och lov i pauserna, tihi. Inte mycket annat planerat och det är väldigt skönt. MMF-Mjällby på söndag bara, ska bli spännande! :P Och middag med Eoli på fredag. Sweet det med. ;)
Ha en fantastisk måndag, gott folk!
Kramar från Hydonken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback