meh

Filar på exjobbet och plugghästen i mig tycker det är lite kul ändå.
Dock viss frustration över arbetets storlek och hastigheten jag har (inte har).
Kalendern är väldigt olik sig själv, med sina nästan helt blanka dagar. Bara lite skojigheter här och var. Ändå känns tiden så knapp! Så mycket jag vill hinna med! Och allt tar ju sån tiid. ÅH.
Har i alla fall fått tummen ur och ska till läkaren i eftermiddag. Såå trött på lock för öronen. Gahh. Sjuksyrran som tittade på mig i morse sa dock att hon inte visste om läkaren skulle kunna göra mer än hon (som ordinerade nässpray och tryckutjämning, men det var ju inget nytt direkt)... Hoppashoppas han/hon har nån kur som fungerar! (Skönt att VC ligger så nära, hehe).
Vill klippa mig också. Trötta lockar... Och så vill jag fixa här hemma. Finns massor att göra. Gahh.
Andas.
Jaja, lite god planering och ännu en förträfflig lista kommer nog få ordning på både det ena och det andra denna vecka, hoppas jag. Är hur som helst jäkligt gött att ha "lov" och kunna vara HEMMA! <3
Ikväll ska vi på middag hos våra rockstjärnevänner. Ska bli trevligt.
Nu: analysarbete.
Over and ouuuut.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tjohopp!

Kunde läkaren se något annat? Jag hade gissat på vaxpropp,men det hoppas man ju att sjuksyrran hade upptäckt :P Vet för övrigt hur det känns att ha allt för mkt på gång samtidigt! Bamsekram

Postat av: Johanna

Hej!!

De hittade ingenting. Suck. Så nu har jag fått remiss. Den inbillade sjuke, det är kanske jag det? :P Nej, men stöhörigt eftersom jag behööver tryckutjämna med jämna mellanrum, men det syntes ingenting. Gah. Så nu ska de gå ner med en slang genom näsan på mig sa doktorn, huuuu. :S

Puss på dig, din öronnäsahalstjej! :P

ps. inget vax alls faktiskt, syrran var helt impad haha. men så är jag ju LÄTT topsaddicted...! hrm ;)

2010-11-05 @ 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback