johanna panna stekte glass...

Kikade in en stund på H&M's hemsida. Snart dags för Lanvin att sälja sina produkter där. Lika kul som alltid, tycker jag, även om det kanske inte var jättemånga saker jag fastnade för... Men en klänning blev jag kär i, och ett par örhängen var häftiga nog att försöka få tag i. Den 23:e smäller det. En tisdag. Lite dumt.
---
Torsdag och lätt panik. Galet mycket att göra. Så länge jag gör saker känns det bra, men stannar jag upp och börjar tänka efter... ajaj, då kniper det allt lite i maggen min! :S
Men det kommer gå bra, det är väl bara att köra på, antar jag.
---
Lov innebär dock lite mer trevligheter än annars. Det är vansinnigt skönt att gå i pyjamasbyxor hela dagarna, kunna vända och vrida på dygnet som man vill, dricka vin en tisdag... you name it! ;)
Tisdagskvällen var fin som snus den. Kyckling och vin med goda vänner, kortspel och massa skratt. <3
Igår var vi lediga. Kändes som en bra prioritering (då, haha). Massa mys och en tur till Ikea. :)
---
Jag är omringad av papper och anteckningar. Katten envisar sig med att sova på den mest aktuella utav högarna.
Cellon tittar på mig och undrar om vi inte ska leka lite till.
Myrorna i byxorna försöker få mig att gå till gymmet och springa av mig lite.
I hallen ligger en hög med saker att ta tag i...
Det är tur jag har min lista! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback