Calle överraskar!

Ikväll har någonting hänt som inte hänt många gånger förut: Calle har varit med mig på gymmet!
Efter mycket funderande fick han idag tummen ur och köpte sig ett årskort: grattis säger jag! :)
Så kul att han hamnade på samma ställe som jag också. Kanske kan gå dit ihop fler gånger? :P
Vi belönade oss med fiskbullar (nej, man behöver inte ens tugga) och till dessert våran bästa vän: clementinen.

Innan dess en trevlig dag i skolan. (Läs: i övningsrummet).
Fick även ett mycket trevligt samtal från fina kollegan Lotta som lyckats spåra upp landets sista dunjacka (i rätt färg och rätt storlek) till mig! Whihii va glad jag blev! :) Nu ska jag vara fin, varm och torr hela vintern, minsann! ;)
*
Snart Greys och kanske en kopp te.
Lite exjobbsläsning först. Har fått lite att läsa idag, hoppashoppas det är nåt jag kan ha med som referens!
*
Imorgon kommer Erika tillbaka till oss! <3
Hon var här en snabbis måndag till tisdag föra att ha praktik. Nu är det dags igen och jag ser som alltid fram emot att få träffa henne. :)
Fick förresten helt underbara ansiktsprodukter från Island av henne när hon var här. Hon och Lars verkar ju helt klart haft en bättre vistelse där än vad till exempel jag och Frida hade, haha. :P Det blev så fel... Island är nog lite gött ändå. ;) En annan dag. Inte en söndag. Haha.
*
Önskar er en angenäm afton!
Kram från Hydonken***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback