Vodoo-Johanna?!

Undrar seriöst om det inte är nån som sitter inne på en Johanna-vodoodocka?!
Igår på lunchen var jag på väg att kvävas av en pepperoni (ytterst otrevligt att inte kunna få in någon som helst luft i strupen faktiskt!!). Senare på kvällen gav min rygg upp helt. Kunde knappt röra mig eller andas utan att det kändes som om någon stack in en dolk i ryggen på mig. (Inte så härligt det heller direkt).
* * * * * *
Lyckades få en akuttid hos en kiropraktor och nu känns det tack och lov bättre. Hon knäckte och hade sig, satte nålar och grejade. Tydligen hade jag låsningar lite överallt och var stel som en pinne... :S Blir nog till att forsätta gå till henne med lite jämna mellanrum, som kompliment till gym och massage. Har haft samma grej en gång tidigare och vill helst slippa det i fortsättningen!
* * * * * *
Men nog klagat. Det har varit en ganska trevlig dag ändå (om man bortser från att övandet blev lidande och beting närmar sig... åhhh!!). Solen har lyst och jag har målat första lagret med vår fantastiskt turkosa färg på några av köksbordets lådor, spännande! :)) Jäklar vilken färgklick det kommer att bli, haha! Yey! ;)
* * * * * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback