Sol & sparris

Det är synd att det inte är sol på balkongen nu. Då hade jag satt mig där. Längeee.
Lång dag och är trött i huvud och händer - ändå är det så mycket mer jag skulle vilja ha gjort!
Härligt att ha sett solen där ute i alla fall, även om jag inte kunde njuta av den "live". Lite imorgon kanske?
Istället ska jag ta mig en lång dusch. Efter det blir det matlagning. Calle och mormor (!) väntas dyka upp om ungefär en timme och jag tänkte laga nåt smarrigt med kyckling och sparris. Mmm! Har jag gjort sparris innan? Jag tror faktiskt inte det haha! Ett ypperligt tillfälle att testa ett helt nytt recept med andra ord! Niice. Det var ett bra nyårslöfte, det där. Rekommenderas. ;)
Färsk ananas och soffhäng får avsluta denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback