Sjuk.

Lite vår verkar ha letat sig till Malmö idag. Härligt!
Tyvärr får jag inte riktigt njuta av detta...
Ligger i soffan och hostar, snorar och slumrar.
En välbehövd vilodag inser jag efter att ha sovit bort större delen av dagen!
Jag har fått se tv-program jag inte visste fanns, och jag har fått se tv-program vars handling inte har ändrats sen jag var var tolv år och var hemma och sjuk! :S Scary...
Slutatade med att jag satte igång några avsnitt från min Fame-box, men somnade slutligen ifrån även denna...
Hann dessförinnan få ett ordentligt dansabstinens! Kan ju inte dansa ikväll och nästa vecka kan jag inte heller! :(
Är för övrigt så himla glad att jag börjat dansa igen. Det har onekligen fattats mig. Och det är alltid kul att umgås med Frida, hihi. ;)
***
Lördagen var den längsta av dagar. Var igång från 05:50 till nån gång efter 01... Han däremellan åka fram och tillbaka till Göteborg och spela på bröllop. Puh! (För att göra en lång historia kort, hehe).
Söndagen var desto lugnare. :) Då kom mamma och pappa på besök, tog hand om mig och agerade chaufförer, med mera. En riktigt mysig söndag! <3
***
Den här veckan ser luftig ut i almanackan och jag hoppas verkligen att jag kan få njuta av det!
Kammarmusikbeting på fredag känns dock lite sådär... Åhh...
Beting om tre veckor känns iofs ännu sämre..!?! :S
***
Men nej, nu tänker jag inte mer på det. :P
En koll på allas våran "fejjan" sen blir det tillbaka till soffan igen...
Ha en skön vårkväll! :)
Johanna


***





Såhär fint har vi våra disksaker numera!
(Sagaform, 349:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback