Konsert i Malmö ikväll klockan nitton!

God middag!
Määätt. Calle lagade supergoda biffar och sitt åter lika fantastiska potatismos igår igen. Dagens matlåda har precis hamnat i magen och oj så gott det var. :P
Jäser lite vid datorn innan det är dags att öva lite till. Hemma övning. I pyjamas. Life is good idag. ;)
Tog sovmorgon och har sedan övat och stökat runt i lägenheten i pauserna.
Calle har varit världsbäst på att fixa här hemma den sista tiden och nu är det nog min tur att dra mitt strå till stacken... hrm!
Har varit lite väl mycket saker på sista tiden så gissa om jag ser fram emot att vi ska åka till Köpenhamn imorgon! :D
Erika och Lars har inflyttningsfest. Åh, vad jag har saknat dem! Ska bli världsmys att komma dit och så himla GÖTT att både jag och Calle är lediga i helgen och därmed kan göra nästan precis vad vi vill, tihi. ;) Mmmm!
Ikväll blir det konsert i Rådhuset kl 19:00 - Välkomna!
Det blir diverse kammarmusik. Jag och mina ie-kollegor som ska bjuda på lite klassiska godbitar, hehe. ;)
Nej, men kanske komma igång nu igen då!
Åh, är helt lycklig över att jag bestämde mig för att stanna hemma idag.
Fasen vad jag gillar att va hemma, hehe.
Ska vara det lite mer, tror jag bestämt... ;)
Ha en härlig torsdag!
KRAM JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback