Glaset är halvfullt, inte halvtomt.

Jag har kommit helt ur fas nu när ryggen strular... Istället för att vara superfokuserad på beting tvingas jag ta det lugnt och försöka vara effektiv i det lilla. Kanske en bra grej för vissa nerver, men aningen frustrerande för andra...
*
Trodde nästan att smärtan var borta när jag vaknade. Men se det var den inte, nej... Mycket bättre dock, tack tack. Har startat lugnt med frukost och lite tukrosmålning. Ska fortsätta med korta pass av långsam övning och UoL-uppgiftsskrivning... Däremellan ska det bli lunch med Mägs, vilket jag glädjer mig mycket åt! :)
*
Finns så mycket roligt i livet, så många fantastiska människor och saker som gör mig glad, att trots kanske lite för många motgångar för att det ska vara kul så känns livet ändå bra. "Allt löser sig till det bästa", brukar familjen Schönberg säga, och jag hoppas och tror att det ligger något i det. Allting tycks ju hända av en orsak eller två och det mesta (allt?) löser sig ju faktiskt till slut... Det känns bra. :)
*
// JOHANNA

Kommentarer
Postat av: magdalena

Håller med dig helt där! allt löser sig till slut och har det inte löst sig så har vi inte nått slutet=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback