Galet sugen på lite ledigt!!

Har precis ätit en muffin gjord av Mägs - förbaskat god var den! (Tack!) ;) <3
Nu vill jag äta ännu fler och inte alls skriva den ssaaaaaaaatans uppgiften som förföljt mig sedan urminnes tider! Åh!! Måste även se till att öva Schumann idag. Vet inte hur det blir med mitt beting, var laddad men så kom ryggen och med all oregelbundhet i instudering och lektioner den senaste tiden... avvaktar med hur det blir. Åh. Man vill ju ändå sluta terminen med den... "urladdning" (rätt ord?) som ett beting innebär... Skulle kännas lite som fusk om jag inte spelade. Men, som sagt, jag avvaktar. Ryggen är bättre, men inte bra.
Min kropp vill ha lov.
Lite i alla fall!
NU.
;)
Jag vill fixa och dona i lägenheten, dricka kaffe och vin med goda vänner, sitta i solen och ta mig an ny repertoar... ;)
Snaaart.
Måste skriva den den saken nu innan jag helt tappar fattningen här. Men åhhh va störig den ska vara då!! :S
Så vill jag måla också.
Mycket hellre måla hehe.
Har jobbat i förmiddags på hotellet så sova hade också varit lite gött, haha...
Håll ut, Hyddan! ;) Och sätt lite fart nu!
Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback