Vårpiff av mig och lyan, tjoho!

Solen lyser för fjärde dagen i rad och det är alldeles, alldeles underbart! :)
Kallt som tusan är det dock, så det är tjocka kläder som gäller än...
Däremot har jag i veckan kittat upp garderoben lite. En rosa kofta har det blivit (man kan skymta den på bilden i förra inlägget) och en fin svart/vit-randigt tröja med puffärmar från Zara.
Jag har på mig båda idag, tillsammans med den svarta kjolen från Sonia Rykiel pour H&M. Och så en liten fläta på knoppen, så klart! ;)
Lägenheten har också fått sig en liten piff. Äntligen! :) Cyklade till IKEA igår kväll (ja, jag cyklade... en historia för en annan gång kanske, hehe) och gick lös bland saker i fina vårfärger hihi. Två filtar blev det till soffan: en ljusgrön och en cerise av modellen Felicia. En bricka med fåglar som jag blev totalförälskad i. Lite obligatoriska servetter... Några förvaringsboxar. Med mera... :) Så nu vill jag bara vara hemma ikväll och pyssla, sortera..! ;) Men först ska det sittas i antagningsjury! Dags för de som vill gå IE i Malmö att göra sina provspelningar. Jag ska lyssna på stråket. :)
Dags att göra sig i ordning!
Ha en skön lördag!!!
KRAM // JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback