Vår!

Jag var nog ensam om att vilja ha kvar snön... men nu när solen och vårvädret varit här idag, tycker jag plötsligt att våren gärna får komma ändå! :) Dubbla vantar har blivit skinnhandskar, stor halsduk har blivit scarf... :)
Det var fantastiskt gött att vakna och se solljus (och bläddra i H&Ms accossearkatalog och drömma om att piffa mig vårfin) - och lika underbart att solen var framme hela dagen! Till och med ut till musikhögskolan sken den och jag ägnade både en och tre minuter åt att njuta av den...
Dagen till ära har jag flätat håret. Flätor ska det nämligen vara i vår, fick jag lära mig i den fantastiskt tjejtidningen jag köpte igår, hihi. Där fick jag även lära mig en del andra viktiga saker värda att veta... tex att en val som kommer, kommer med ungefär tjugo liter sperma..! :S Så tänk en gång extra innan du hoppar i säng med en val..! :P

Vårhår


Kommentarer
Postat av: erika

I know!!!! Blå himmel och sol,ingen snö kvar här i Köpenhamn....kan det bli bättre! Vi får ju snö ändå snart ;) Tänk,vi kan fläta håret på varandra hela tiden när vi är i.......BAD GASTEIN!!!!! :)))

Postat av: magdalena

finis<3

2010-03-03 @ 22:19:45
URL: http://magasini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback