I <3 sportify

Bästa skivan:
WALTZ FOR DEBBIE med Monica Zetterlund och Bill Evans
*
Jag lyssnade på den en hel sommar, så nu finns där fullt av fina minnen, härliga känslor, varma vindpustar, brus av hav...
*
Dock är mitt ex spårlöst förstvunnet!! (Misstänker att jag glatt skickat med den med någon på nån fest i hopp om att sprida denna underbara musik, och sen minns ingen av oss vem som hade skivan eller vart den skulle... jaja).
*
Det är här sportify kommer in i bilden. Fy fasiken vilken bra grej det är!
Man kan verkligen frossa i musik där. Allt från de gamla mellanstadiefavoriterna till svår konstmusik... you name it.
*
Är det nån som vill ha en invite är det nog bara att höra av sig till min karl, tror jag, hihi... ;-)
Tyckte han sa nåt om det häromdagen...
*
Fascinerande hur mycket minnen och känslor det finns i musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback