=)

Idag är jag piggare. Jag försöker acklimatisera mig till denna lugna vecka och idag blev det långlunch med Hanna på Systrar & Bröder - ett mycket trevligt inslag mellan övningspassen och tvätten. =)
Jag gillar verkligen det stället. Ett ganska anspråkslöst café men med otrooligt goda saker, trevlig personal och helt okej priser. Vi åt varsin sallad, men lunchbuffén såg väldans god ut, så den får det bli en annan dag! ;)
Ett annat tips är deras brunch. Och deras bröd. Och deras... Ett kalasställe med andra ord! =)
Såg förresten årets första snödroppar på vägen dit, ihhhhh! =)))
***
Om en vecka kommer Kristoffer ner från Stockholm. Dagen efter kommer Erika och Lars från Köpenhamn. SEN ÄR DET DAGS! Ojoj, vad vi längtar här nu hihi. Går och pillar på vår skidutrustning, kollar alpvädret och pratar knäskador mest hela tiden faktiskt, haha.
Calle stackarn har skadat sitt ena knä. Var och kollade det igår och röntagade det idag. Beror förmodligen på att han står hela dagarna... Men nu har han fått roliga små piller som ska göra honom bra!
Mina knä är som de är, inte så mycket att göra åt, men jag skaa köpa knäskydd. Jag ska... öhh. Typisk tråkig sak att lägga pengar på. Men men. :P
***
Roligare att lägga pengar på är vårkläder och inredning! :D Därför ska jag ha "Hydonkens Stora Vårrensning" på måndag. Alla som vill (än så länge är vi fyra, haha...) får komma. Reglerna är enkla. Allt man borde gjort sig av med tar man nu tag i och gör sig av med. Hittar man nåt man vill ha får man ta (så länge det inte blir slagsmål, men då kan vi säkert fixa nån tävling för det, hehe), resten skänker vi. Ääntligen ska det bli plats för nya saker i mina lådor och hyllor! =) Komkomkom!
***
Tja, kanske inte det roligaste av blogginlägg, men jag fick skriva av mig i alla fall!
Imorgon är det skola, en lektion och en elev, resten övning. Och så en sväng till F&S.
Ha det så bra, gott folk! <3
***
***
***
Ps. Spotify stavas det visst... tihi! :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi söta! sportify är charmigare. ;)

2010-03-17 @ 20:58:00
Postat av: Johanna

ja lite mer sportigt liksom. lite mer actic hehe. :P

2010-03-18 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback