Studentdags & SATC 2

Om mindre än två timmar ska studenterna springa ut och jag håller tummen hårt att det ska sluta regna! Det öser ner... Både för deras skull och min hålls tummen. Mitt val av skor var inte det bästa för regnväder... :S

Redan fem år sedan jag sprang ut. Hur galet är inte det?! Känns som... två år sen, kanske.
Jag börjar bli gammal...
Men jag får fortfarande visa leg när jag handlar folköl, haha! :P (Och på Systemet också, såklart, men där är det kanske inte såå anmärkningsvärt hehe).

På armen har jag mitt studentarmband.
Små, ljuslila sötvattenspärlor.
Jag köpte ett till varje medlem i vårt tjejgäng, The Cosmopolitan Girls. ;) Alla i olika färger.
Minns och ler. <3
Undrar om de har sina kvar..?

* * *

Gårdagen var världsklass!!
"Sex and the city 2" var helt underbar och middagen efter med våra pojkar var diviine den också. Grillen är invigd och verkar fungera kanon. ;)
Så nej, filmen förtjänar inte ett dugg den dåliga kritik den fått! Jag hade ändå förberett mig på det värsta. Uppföljare har ju ofta en tendens att... inte vara så bra. Hrm. Men den här var BRA. Rolig och underhållande och med problem och händelser som var så världsliga att vi både fick skratta och gråta.
Skulle kunna skriva massor mer om den, men jag är lite uppe i varv här känner jag. ;) Kort och gott: I loved it! Se den om du inte redan gjort det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback