Sommarlovsdag no. 3

Igår: lugn förmiddag med diverse pyssel hemma, eftermiddag på skolan med övning/elev/skåpstömning, kväll på golfen med Calle och Baur.


Idag: regn och idétorka. Eller kanske inte torka, men lite oinspirerad att ta mig för saker... När jag är redo finns det dock att göra:
- öva (dags att förbereda sommarkonserten 21/7 i Asarums kyrka)
- skrapa/måla på köksbordet (som har tagit lite paus i sitt turkosnande)
- sätta in foton (jag klipper och klistrar och ser inte ljuset i tunneln - men kul är det och fint blir det)
- träna (nästa pass ska det bli biceps/bröst/underarmar)
- bära upp saker till vinden (har sorterat ut en massa, men det känns så långt upp dit)
- damma (befarar att det finns dammråttor lika stora som Baci på sina ställen)


Ikväll: bio med Hanna! SATC2 ska det bli. :) Ska bli roligt och mysigt, men vad gäller filmen försöker jag hålla förväntningarna låga... Anar att det kan bli svårslaget att ha sett första filmen mitt i smeten i NYC... :P ...och blandade recensioner har den ju fått... Ska bli kul i vilket fall som helst! Kan återkomma mer om detta. ;)
Kanhända att vi får Hanna och Johannes som middagsgäster efteråt. Hoppashoppas. ;) I så fall är det kanske läge att inviga vår grill? Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback