*megaglad*

Behöver jag ens skriva huur efterlängtad denna dag är?! Första sommarlovsdagen (nästan i alla fall, så när som på en avslutning och fääst!) är alldeles, alldeles uuunderbar! =)))
***
Solen lyser och jag går omkring i vår fina lägenhet och tar tag i saker jag velat men varken hunnit eller orkat prioritera den sista tiden. Vinterjackor har gjorts redo att gå i ide, köksluckor har torkats av, blommor har fått vatten och sluppit sina döda blad, balkongmöblerna har fräschats upp i väntan på sol och martini............
Utanför fönstret tutas det och tjoas. Malmös studenter springer ut denna veckan och nästa och hjälp vilket liv de för ibland, haha! :P
***
Jag andas ut och njuter en stund. Känner mig lättare och mer upprymd inombords än på länge. En underbart skön känsla. Kanske också delvis på grund av att solen ääntligen har hittat hit - mmmmm! <3
Det känns nästan som om jag har gått och blivit myndig över natten, haha. Sommarlovsmyndig. ;) Inte helt fel det. Att ha tid och ork och möjlighet att prioritera både det ena och det andra är lyx. Och just nu väntar en massa lyxdagar på mig. Jiiiiihaaaaa! :D
***
Kom och lek med mig i sommar, hela världen väntar med äventyr, känns det som!
Haha.
Pussar och kramar från en alldeles ypperligt glad Johanna! =)))))))))))))




Denna balkong väntar på soliga dagar och ljumma kvällar.
Idag ska det inhandlas martini rosso - balkongens bästa vän ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback