lörDAG

Ojoj, jag skådar sol här utanför fönstret! Välkommen tillbaka, säger jag! Stanna gärna läänge... :)
*
Idag vankas jobb i butiken. Innan dess ska jag spela lite cello och städa lite. Efteråt med, är tanken.
Ikväll blir det celebert besök i form av Mägs! ;) Ska bli nice.
*
Lite träning vore också gött att hinna med, känner jag. Får bli idag eller imorgon. Dags för mage/rygg/vader!
Våran Vältränade Viktor har hjälpt mig med ett träningsprogram som ska få mig att arbeta igenom hela kroppen. Känns riktigt bra. Har bara hunnit två av fyra pass, men so far so good. Får återkomma mera vad det lider. ;)
*
Önskar er en härlig dag - och har ni tråkigt kan jag ju tipsa om att det finns snygga kläder och trevlig personal på Cross en dag som denna, hehe. :P
*
Kramar från Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback