LLLer =)))

Lördag.
Ledig lördag.
Ljuvlig, ledig lördag.


***

Det är första helt lediga dagen på jag vet inte hur länge och den har varit alldeles, alldeles underbar. =)
Långfrukost med Calle, Ida och John följt av chill på balkongen då de övriga tre lämnat mig och katten.
Rastlös efter bara nån timme (haha!) så då styrde jag och Baur upp en golfdejt. =) Har varit ute sedan dess, stått på ranchen och harvat, chippat och puttat... väldans trevligt!

***

Solen lyser och jag svävar på små moln, lycklig över det mesta.
Tänk så bra jag tycker om Malmö sedan vi fick vår fiina lägenhet!
Trivs verkligen kalasbra här hos oss...
Lite i taget börjar vi även få i ordning på såna där smådetaljer som alltid tar sån tid.
Men nu har vi i princip allt vi behöver. En grill är dock ett måste till sommaren!
Ser fram emot att ta den med ner till Ribban, eller bara ner på gården...
Ser fram emot ljumma vindar och galej med vänner.
Ser fram emot... massor! =)

***

Ikväll blir det mys i min ensamhet. Kanske scrapbooka lite? Kanske se en film?
Och så ska jag passa på att laga nåt riktigt gott, nåt som jag älskar men Calle klarar sig utan... Vet dock inte än vad detta ska bli, hehe, men det tänkte jag kolla runt här på nätet nu! =) Förslag, någon?

***

Varma, goa, glada sommarkramar // Johanna den sommarsaliga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback