Bildbevis!

När jag i morse hade kommit till sidan 14 i Sydsvenskan blev jag alldeles varm inombords. Där fanns en bild som verkligen berörde mig, som fick mig att le och tänka att "sådär vill jag också ha det".
*
Bilden var på Máiread och Jack Maguire. Máiread, som vann Nobels fredpris 1976, hade på bilden just kommit tillbaka från Israel. På bilden får hon en kram av sin man och det finns så otroligt mycket och vacker kärlek fångad just där, just då. Så fint, så vackert, så äkta.
*
Det är så jag vill åldras med Calle. Jag vill aldrig sluta hålla handen eller att vi ska glömma bort att ge varandra just sådana där blickar, blickar som visar att "fy fasiken vad jag älskar dig, det är du och jag för alltidalltidalltid!".
Det var just det där som jag tyckte att den bilden sa och det var liksom nästan ett bevis på att det går.
Så himla go start på dagen va! ;)

* * * * * *

Bilden jag syftar på är den som följer. Hoppas den ger även er ett leende och lite glitter inför framtiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback