Hestra-helg!

Nyss hemkommen efter en fantastisk härlig helg!
Jag, Calle (som fyllde år igår), mamma och pappa var i Hestra och åkte skidor och bodde på Hestravikens Wärdshus.
JAG ÄLSKAR ATT ÅKA SKIDOR!!! Och gissa om jag är laddad inför Bad Gastein-resan nu! ;) Det är Calle också, vill jag lova.
Hestra är riktigt bra för att vara så nära och snön var kanon. Men hyyy va kallt det var! Runtomkring -20 nästan hela tiden! :S Jag förfrös för övrigt nästan mina tår..! Rekommenderas inte! De var totalt avdomnade, stack som tusen nålar när de fick varmvatten på sig och skiftade i alla färger mellan vitt och blått... ajajaj.
Men nu har jag nya, fina skidstrumpor i ylle och jag misstänker att jag inte kommer åka i såå kallt väder på ett tag i alla fall. Vid påsk är Österrike förmodligen ganska så "varmt". ;)
Wärdshuset är btw diiivine. <3 Vi har bott där en gång förr och maten är to diiiie for! Helt otroligt gott, verkligen. :P
-
Imorgon börjar projektveckan och på kvällen är det dags för min första dansklass på 3 ½ år! Jag längtar!! :)
-
Kramar // Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback