Favorit: ELLE

Alldeles strax ska jag krypa ner i sängen med min alldeles nyinköpta ELLE-tidning. Mmm! <3
Alltid lika härligt, hihi!
Imorgon ska det övasövasövas och så kommer mina två elever och ska ha lektioner. :)
Sen har jag en förhoppning om att jag och Calle ska få tummen ur och lyckas ta oss till biografen. Vi ska ju både se Avatar i 3D (man mååste ju tydligen bara se den, hehe) och Luftslottet som sprängdes (den mååste jag se!). Och sen är det ju aldrig fel med lite biomys och popcorn, tihi.
Sen är det helg och då ska det åkas skidor, whii. :)
Kommande vecka vankas orkesterprojekt i skolan och närmare bestämt de båda herrarna Haydn och Prokofiev.
Men nu, ELLE alltså.
Önskar er en god natt!
KRAM // JOHANNA



Snart ska vi ut och leka, mina racerskidor och jag..! ;)


Kommentarer
Postat av: magdalena

Ja visst är det underbart att ha en helt ny färsk tidning framför sig att sätta tänderna i!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback