Nygamla begrepp aktuella igen: själv och ledig (ojoj)

Ikväll är jag hemma själv och jag är ledig. När hände det senast?! Måste vara veckor sedan sist...
Så nu går jag omkring i fula kläder och risigt hår, stannar upp och klappar på katten, landar en stund i soffan... Life is good. ;)
Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen och kanske blir det till och med lite lek med plattången efter det. Damernas andra åk är det enda som jag har "bokat". :) Det är på tal om det bara en månad och två ynka dagar tills vi ska på vår efterläängtade skidresa! Whii! Åhåå, så gött det ska bli!
-
Truls Mörk spelar Chopinsonaten här på Sportify. Fasen va bra han är då! Hjäääälp...
På tal om musik så ska jag lägga lite toner då Jörgen Thorsson ska spela och sjunga sina låtar på Bastionen fredagen den 12:e mars klockan halv tio på kvällen. Kom gärna förbi, ta en öl... Blir nog en trevlig liten föreställning. ;)
Lyssna nu: http://www.myspace.com/jorgenthorsson
-
Mycket händer i min omgivning. Häftigast den senaste dryga veckan är att HANNA HAR BLIVIT MAMMA! :))
Lilla söta Hannapanna från gymnasiets bästaste tjejgäng har fått en alldeles bedåårande liten son! <3
Helgen innan semestern ska det bli officiell bebishelg för min del, hehe. Då ska jag (äntligen!) ta mig till Hanna och Jonas och så är det dags för Maria och Johans lilla Felicia att döpas! :)
Tror bestämt att ett nytt kapitel i livet har börjat... ;)
-
Sonatsatsen lider mot sitt slut och duschen känns väldigt lockande...
Until we meet again, folks...! Kisses***


Kommentarer
Postat av: magdalena

Gillar det jag hör på my space. Vill jättegärna komma och lyssna på fredagen! Pusss

Postat av: Hanna

Ni är supervälkomna :) Puss!!

2010-02-27 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback