Me love home <3 tihi!

Jag är hemma och mellanlandar mellan skola och dans. Det är påtagligt vilken skillnad i lugn det blir när man hinner hem emellan, mot dagarna då allt går i ett och man är borta från tidig morgon till sen kväll...
*
Jag är inne i en riktig lägenhetsmysarperiod! Jag trivs så himla bra i vårt hem! HEM. I love it. :)
Dock är jag väldigt sugen på att kitta upp det lite här, få in lite färger och vårkänslor, men också lite mer vintermyssaker. En cerise eller grön filt, färska blommor och några tavlor tror jag skulle göra susen! Det får bli en tur till IKEA snart, tror jag... ;) (Det gick inte så bra för min lägenhetsshopping igår, med andra ord. Blev en hel del MQ-fynd till fröken Johanna dock... tihi!)
Och så finns det ju så många mysiga saker man kan göra när man är hemma. Man kan pyssla med fotoalbum och fina pennor, man kan sortera både det ena och det andra, baka bröd och läsa böcker, lyssna på musik och gosa med katten... Det finns liksom ingen hejd på allt som gör det gött att vara hemma för tillfället, hihi! :P
*
Samtidigt så är det roligt på skolan också. Jag älskar som bekant att gå i skolan, och skulle helt klart kunna tänka mig att göra det i mååånga år till. ;)
Här följer en bild från helgens konsert med skolans orkester (och den snyggaste sektionen, hehehe):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback