Lördag!

Som sagt här tidigare är det konsertdags idag. Musikhögskolans symfoniorkester ska gästspela på Konserthuset med Eva Ollikainen som dirigent. Det ska bli kul. :)
Musiken är dock ganska så krävande, så jag laddar upp i ett lugnt tempo här hemma. Myser och fixar, ska piffa till mig lite och värma upp mina fingrar...
Ikväll får vi se vad som händer. Kanske lite häng någonstans, kanske äta ute... ska bli skönt i alla fall. :)
-
Just det ja! Jag har ju helt glömt att berätta hur det gick på dansen. Min första klass på lääähänge...!! :P
Åh, va skoj det var! Märkte verkligen hur mycket jag saknat det och det känns nästan lite lyxigt att nu ha en "hobby" igen! ;) Att det är tillsammans med Frida gör ju inte saken sämre, hihi! :)) Klassen vi tog var väl kanske inte den mest avancerade precis, men den känns som en bra startklass och stämningen vad avslappnad och genren är show. Så I like, hihi.
Imorgon ska vi nog testa ytterligare en klass. DET kan bli intressant, haha. :P Visserligen är det provapåvecka och nivån är "öppen nivå", men ändå, det är balett och det var väl ungefär tuuusen år sen jag gick på det, haha. Dessutom har jag de senaste åren blivit stel som en pinne, så vi får verkligen se hur det gå. Lite goda skratt kan vi i alla fall säkert få ut, haha. ;)
I'll let you know...
-
Cyklar för övrigt omkring med bara en trampa (och en "pinne"). Lite intressant, men det går, hrm, hehe. Skaa ta tag i det, men det har inte riktigt hört till prioriteringarna i topp denna vecka. För heja, vilken vecka det har varit! Låånga dagar. Långa men bra, så det får gå. Men det där med cykelhandikapp blir ju lite lidande...
-
Ha en skön lördag!
Och titta inom Konserthuset om ni har tråk, vettja! ;)
Kramar // JOHANNA ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback