Inredningsdrömmar...

Vid den här tiden på året brukar jag alltid bli sugen på förnyelse. Vill piffa upp både mig själv och min omgivning! Har nu suttit och kollat in en massa fina kläder och saker på bland annat Monki, Meloa, Fritz Hansen och Lisbeth Dahl... det finns så himla många fina saker i vår värld!!

Några saker på önskelistan är:
* Äggetfotölj att sitta och läsa och mysa i (drömma får man ju, hihi)
* Litografi med Turning Torso-motiv av Gunilla Mann
* Canvastavla med Klimt-motiv
* Fina knoppar till köket
* Färg - dags för färgglada accessoarer att taga plats i vårt hitintills väldigt vita hem

-----

Idag är det Alla Hjärtans Dag, men jag kan inte påstå att vi firar det... Lite för komersiellt för att det ska kännas roligt, känner nog vi båda. Däremot hade ingen av oss några planerade saker idag så vi tog oss tid för varandra, Calle och jag, och det är väl kanske det bästa man kan ge varandra? :)
Vi tog en härlig sovmorgon, besökte Moderna muséet, fikade på Sorl, sov i soffan, tittade på tv, åt middag och en massa muffins som vi fick av Hanna igår... en härlig dag med andra ord! ;)
Nu är det dock dags att intaga vertikalläge.
Önskar er en skön natt och en trevlig vecka!

*** Kramar JOHANNA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback