Babyfoot & ms Sunshine

Igår var jag och Calle och bowlade med ett par vi känner och deras kompisar. Det var väldans trevligt, men oj så skoj man kan ha åt mina små fötter, haha! "Har du svårt att stå upp om det blåser mycket?" var en av sakerna jag fick höra... Bara för att det stod 35 på mina skor och jag var den enda som inte fick snören på skorna utan kardborreband!! Haha. Jag bjuder på det, hihi. ;) Man har väl inte kallats Babyfoot för intet! :P
*****
Om en månad är vi i alperna och åker skidor. Jag längtar något så otrooligt mycket! Det ska bli såå skönt att vara helt ledig, i världens vackraste land, omgiven av underbara människor och massa tid utomhus (!!) älskad skidåkning, god mat och minst lika god dryck! ;) Mmmm!
En månad alltså.
Nedräkningen är helt klart igång här! ;)
*****
Ute tittar solen fram för andra gången på tre dagar! :D
Den är varmt välkommen <3 även om jag tillhör det fåtal som gärna hade haft kvar snön lite till... Tycker att det vita är så fint och mysigt och tusen gånger bättre än det blötgråa dassiga vädret som tycks vara alternativet...
Snö och sol, det är det bästa.  :)
Men jo, det är skönt att cykelbanorna blir isfria och bredare igen - så minskar risken att man kör på nån av Malmös alla sjukt ouppmärksamma fotgängare..! (Grrr). :P
*****
Önskar er alla en skön söndag och en bra start på kommande vecka!
KRAMAR!!!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback