Jag har börjat sniffa i trappuppgången...

Grannen har haft sin gran i trappuppgången det senaste dygnet. Jag sniffar i mig lite extra julfeeling varje gång jag passerar. För första året som sambos har inte vi någon gran. På sätt och vis känns det faktiskt lite skönt (trots dess mysfaktor)... inga barr överallt (till midsommar ungefär), inte lika mycket att plocka i ordning när julen ska ut... Får julboosta detso mer hemma hos mamma och pappa, helt enkelt! :)
Julen kom så snabbt i år. Jag har inte riktigt hunnit med, inte riktigt förstått... Dan före dan före dopparedagen. Gee. Redan alltså? Okej.
Det är ju egentligen den här tiden innan jul som jag gillar allra, allra bäst. Njuter nog ganska bra ändå av livet, även om själva julfeelingen inte riktigt är hundra än. Men det ska nog ordna till sig. Några sniff på granen och några Aladdin-praliner, sen är jag på g! ;)
Klapparna är snart klara. Ikväll ska det lackas, packas, städas och fixas.
Imorgon blir det nog jul på riktigt.
Och så ska jag lyckas låsa upp cykeln...
Jul hemhemma tjugohundrasju.

Kommentarer
Postat av: Soten

Tips till cykeln! Häll varmt vatten i låset! ;) Funkade för mig! :P Vi har inte heller någon gran....men det blir det nästa år istället! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback