Den är här nu!

Dagen som jag tjatat om här på bloggen tycks äntligen ha kommit!!!

Jag är ledig och utan vare sig nåt speciellt jag måste öva på eller nåt annat som jag måstemåste göra.
Jag driver omkring i lägenheten och plockar och har mig, försöker få ordning efter semesterns alla bravader.
Jag tvättar och diskar, jag sorterar och ställer saker i hallen som ska upp på vinden. Jag sitter i solen på balkongen och skriver. Jag tramsar runt lite på internet och njuter av att helt enkelt vara ledig. I could do this. ;)
Solen har letat sig fram efter en molnig förmiddag. Perfekt en dag som denna!
Almanackan gapar tomt idag, så fint det ser ut.
Jag tror vecka 31 kan bli en fin vecka. :)
Jag tror att både jag och vår lägenhet mår bra av det, haha. :P
Bifogar en bild från härliga, älskade Ystad! <3
Puss på er!
JOHANNA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback