12.aug.20tio.

Efter en disig morgon har solen nästan helt letat sig fram nu. Åtminstonde ser det lovande ut härifrån mitt fönster. Jag bestämmer mig hur som helst för att snöra på mig mina gympaskor och ta en power walk längs med havet.
Efter två dagars jobb känns det gött med lite sommarlov igen. Jag njuter av ledighet och lägenhet och ser fram emot en kväll med stråkkvartettrep. Spelning imorgon igen, denna gång på en vingård. Ska bli skoj.
Lätt ångest över att höstterminen närmar sig finns i min kropp men jag försöker att leva i nuet och njuta av stunden så gott som det bara går. Jag lyckas oftast ganska så bra. Saknar dock sällskap av min fästman - hur snabbt gick inte hans semester?! Vi är dock ganska bra på att ta vara på den tid vi har lediga ihop och igår efter jobbet blev det ett kärt återseende av golfbanan. Båda gjorde en av årets bäst rundor och ojoj vad vi är taggade på att gå på en fullängdsbana nu! Kanske i helgen eller nästa vecka? Efter golfen utklassade jag honom totalt i Monopol. Detta trots att han ägde Norrmalmstorg. ;)
Nu: promenaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback