Tbs i Mamö, redo att fixa och trixa!

Det är en solig söndag i Malmö och jag försöker ta tag i både det ena och det andra.
Riktigt skönt med en sån här dag faktiskt! Efterlängtad... Hoppas bli av med lite punkter på listan!
-
Calle och svärfar grejar i köket. De gör det så fint så med golvlister och nya köksfläkten.
Ska bli spännande att testa den ikväll! Då ska jag laga min livs första stek! Haha.
Några tips på bra recept eller råd för tillagning tro?
-
I helgen var jag hemma hos mor och far och hade det mys tilllsammans med Frida.
Spelade på årliga Wieneraftonen och hade det trevlig med gamla, goda vänner och familjemedlemmar. <3
Karlshamn var så fint i sin vårskrud och jag längtar redan efter sommar vid havet... mmm!
-
Önskar er en härlig söndag, fri från all sorts ångest! ;)
KRAM JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback