Nu är jag fästmö!!!

Bloggar från Bad Gastein.
Sitter i sängen på vårt "festhotell" (ojoj, vad folk dricker, pratar starkt och slår i dörrar om nätterna här) och surfar runt lite på nätet, som vi köpt i ett dygn för 6 euro. Bredvid mig snusar min fästman. Min alldeles egna fästman! Min blivande make... tihi!!! :) Det var igår han friade - mån om att det inte skulle bli den första april, haha. Det hände i pisten, mitt bland alla berg och all snö. I mitt älskade Österrike, på skidorna som jag älskar att stå på... Han kunde helt enkelt inte gjort det bättre! :) Men bättre blev det! Det var picnic i backen och massa grattis från reseledare och medresenärer (-Är det sant att de träffades på pistvisningen i lördags?!). Lars och Erika bjöd på Gula Änkan - mmm! - vilket även Calle gjorde på kvällen. Då var det finaste förlovningsmiddagen och Calle skämde bort oss alla fem med fantastiskt god mat och dryck... En helt underbar dag med andra ord! Så nu är vi alltså förlovade och det känns alldeles, alldeles underbart! Semestern i övrigt är också helt underbar och jag vill faktiskt inte alls åka hem! I love this...
PUSSAR & KRAMAR
Johanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis grattis!

åh, vad underbart det lät bland alptopparna.weiii

kram Hanna och vilgot

2010-04-02 @ 10:48:50
Postat av: Sara

Grattis!!!! Kram Sara och Marcus

Postat av: Sofia och Viktor

Grattis ännu en gång:) Så glad för er skull! När får vi komma på bröllop då? ;) Ta hand om er! Pusspuss

2010-04-06 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback