Jag vann!

Det är inte ofta jag budar på Tradera, men i dagarna har jag gjort det och till priset av 310 kronor blev denna gedigna kokbok min! =)
"Så att amerikanska hemmafruar utan tjänstefolk kan laga god fransk mat".
De saker som det talades om och åts av i filmen "Julie & Julia" såg minst sagt vansinnigt goda ut och den innehåller allt från hur man gör smaskiga chokladpajer till hur man benar ut en anka och mördar en hummer...!
Ska bli spännande att bläddra i den och ge sig an recepten! En perfekt guide till mitt projekt att laga nya rätter. ;)
Calle lyckades för övrigt göra det godaste potatismoset ever igår kväll. Jag är fullkomligt värdelös på detta (uppvuxen med farmors gudomliga mos har man ju lite krav...) så nu vet vi vem som kommer göra moset i framtiden i alla fall, hehe! ;)
Bon appétit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback