Fredag!

I väntan på den där kokboken slappar jag och katten till oss och firar fredag med en gammal matlåda med Chili con carne. Hehe. Calle är på väg till götet, och det är inte riiktigt lika kul att laga mat till sig själv, som när man har nån att dela den med... Dessutom var jag akut hungrig efter att ha jobbat mitt första pass på CROSS (yey!) och så jobbar vi på att tömma ur frysen... Mor och far har nämnligen erbjudit sig att åka och "shoppa mat" med oss någon dag och ojoj vad vi ser fram emot det, hehe. Men då måste man ju ha lite plats också... ;) Tihi.
Jobbet verkar för övrigt väldans skoj. Supertrevliga kollegor och snygga kläder. Whii. Fick en fin funktionspiké (se bild nedan) som jag ska ha som jobbtröja (bland annat, hihi). :) Lär nog bli lite mer därifrån, anar jag... hehe.
Solen lyser och det är ljust ute. Jag blir helt lycklig!! <3 Jag säger välkommen helg och välkommen VÅREN!!! :D
***Vårpussar från Johanna***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback