Några meningslösa meningar:

Gig kl 22 ikväll! Har cyklat och sytt idag och tagit det allmänt lugnt.
Göra mig i ordning och sen öva lite antingen hemma eller på skolan.
Rep kl 17 sen.

Imorgon ska jag vara LEDIG. Spelfri dag brukar vara nåt jag lyckas få in en gång i veckan, men så har det inte varit de senaste veckorna... Tror det kan vara bra att vila lite imorgon, landa lite i både kropp och själ...
Ska leka med Hanna ska jag göra, annars iingenting och hujedamej så gött det ska bli! ;)

Cykelhjälmen är f.ö. invigd och det känns bra att ha lite skydd på knoppen. Tipsar er om att göra detsamma! ;)
Man har ju (oftast) bara ett huvud och asfalten är hård den... ajj.

Ha en skön dag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka komma igång. Hejaheja! :P

Puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback