late night helloo

åhh vill inte sova! tråk. vill vara vaken! spela cello hela dagarna och mysa hemma hela nätterna! mmm...

var på helkroppsmassage idag. förbaskat skönt hihi! och calle betalade halva, haha, allt för att slippa massera mig! han är allt bra skojig ibland min karl... ;) fördel johanna. hehe.

en hel del skojiga spelningar på ingång. först och främst ska jag o mägs spela mingelmusik då rica har brunch nu på lördag. välkomna! :) ska bli mys. långgig, men mysgig.

sen kommer familjen! har tusen saker som hänger över mig till nästa vecka, men jag hoppas kunna slappna av och ha det riktigt gött det dygn de är här. mmm! :) länge sen vi sågs, så det ska bli nice.

träna imorgon kanske, annars inget bestämt mer än skolan. träna med hanna that is.
och så kanske en sväng inom en inflyttningsfest här in tha hood om orken finnes på kvällen. could be nice...

men först, så måste jag nog ändå sova. bläh. trots allt.
a woman's gotta do, what a woman's gotta do... ;)

- nighty night, computor people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback