Bilderna jag lovade:

Idag drog praktiken igång. Det känns bra, bättre än väntat. Får alltid ont i magen när det vankas praktik (det är en sån suspekt sak - på riktigt fast ändå inte alls, iiiihh) men det brukar ju lösa sig. ;) Denna gång känns det till och med lite gött att testa på lite olika ämnen (är på Lars Erik Larsson-gymnasiet i Lund) och inte bara ha cellocellocello. Även om jag väldigt mycket gillar när mitt liv är cellocellocello, haha... :P
Idag var det kördag. Inte helt ny situation för mig kanske... So far so good. ;)

Väl hemma har jag plågat grannarna. Stackarna..! Jag får lite dåligt samvete... Men de får väl säga till om det är för starkt eller olägligt! Det är ju ändå inte såå ofta jag övar hemma... Och nöden har som bekannt ingen lag. ;)
Undrar om jag ska ge mig på några minuter till eller om det är lika bra att call it a day och istället samla kraft för att åka till skolan i ottan imorgon... Då är det nämligen eftermiddag/kvälls-praktik i Höör, tätt följt av orkesterrep.
Hmm...

Ser fram emot torsdag: då ska jag till Köpenhamn och fixa nytt stall till sällon! :) Blir gött med en utflykt och miljöombyte! Att Frida är min date och att jag förmodligen får träffa Erika lite också gör ju inte saken sämre..!

Och till helgen kommer Nicole! Kusin vitamin. :) Ska bli så roligt så! Mysa och shoppa... mmm... Föräldrarna kommer också, vilket är väldans trevligt det också. ;) Hihi.

Här kommer då de lovade bilderna. På mitt första klänningsalster (som f.ö. fick massor beröm av tjejen som jobbade på Skånetrafiken igår, hihi!) och min cykelhjälm! Här är de:



KLÄNNING no1




CYKELHJÄLMEN



Kommentarer
Postat av: Haaaanna

sötis där! hihi <3

2009-09-23 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback