090909

Värt att blogga bara för att få skriva dagens datum ju! ;) Inte många såna kvar nu... detta århundradet. Coolt. :P

Spelningen i måndags gick bra. Yey! Liite läskigt att sitta på ett podie och spela Bachsuiter och cellostandards för ett 80tal personer, men jag överlevde och jag hade kul! :) Och Sixten är ju allt bra go han.

Överlevde också veckans H-lektion. Den var kanon, till och med! Åhå, så mycket jag vill lära mig. Nununu! :) Hoppas bara jag lär mig tids nog, ganska snart, inte att det är... för sent?!
Practise makes perfect, I know...

Stora repdagen idag. Jazzkonsert med sångerska/pianist och stråkkvartett nästa helg. Brunchmusik med Mägs denna. Najs. :)
Imorgon bitti vankas det UoL, sen är dagen fri för övning. Lite sugen på hemmaövning (övningsrumshysterin på skolan is baaack) men vet inte vad grannarna tycker... Veckans mission är att spela skalor det starkaste jag kan, med maximalt vibrato - kanske inte gör sig så bra hemma? Haha.
Very well.

Nej, men om hydonken skulle ta och hoppa i säng nu kanske? Märks att skolan är tillbaka och att dagarna är långa. Märks även på kvällsmörkret att vi går mot höst, dock har värmen och solen varit underbart fin de senaste dagarna (även om jag inte märkt det "live" utan bara inifrån stekheta övningsrum..!). Sensommaren får hemskt gärna hålla sig kvar ett tag till! Gärna i helgen. Då kommer föräldrarna på besök. :) <3

God natt, godnatt, gott folk!
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback