Söndagsångest.

Kanelbullens dag och precis ett år sedan vi flyttade till Hallingsgatan.
Kanelbullar åt vi i fredags. Hallingsgatan flyttade vi ifrån i somras.
Ska ta tag i övning och praktik idag. Massor att göra. Ahh! Hade såå gärna bara slappat hemma, sytt vidare på min klänning, läst en bok... Men icke. Klockan är redan mycket så jag borde sätta igång så fort jag lämnar datorn.
Skola
Friskis
Handla
... står på schemat idag.
ÅH.
Mycket man vill... Och mycket man måste...
Längtar tills det är vanliga skolveckor igen. Tills att öva ordentligt i veckan och kunna unna sig en ledig helgdag med gott samvete. Det längtar jag efter.
Och så längtar jag efter julen, hihi. Men den kommer ju tids nog, den också. ;)
Nu ska jag ta tjuren vid hornen. Det är ju roliga saker egentligen. Det är bara jobbigt när man måste göra dem. Och när man måste göra saker en viss tid, för att annars så räcker tiden inte till...
Kvällen är i alla fall ledig och ska tillbringas med Calle.
I like. ;)
Over and out från Malmöööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback